Saturday, December 21, 2013

cold & fit

 Ahoj :) Dnes sme už postavili vianočný stromček, tento rok máme prvýkrát živý, mamina ho teraz ozdobuje. Tento rok som jej funkciu ozdobovania srdečne prenechala, ten minulý rok bol pre mňa dosť!
 Inak si asi už od leta hovorím, že musím začať chudnúť... a nejak sa to stále nedarí... Ale už dva týždne každý deň cvičím, takže stačí prestať sa prežierať, a pôjde to :D
 No a dnes som si urobila takéto úžasné raňajky s ovsenými vločkami, mňam!!!
 Inak som vám chcela fotiť, ako ozdobujeme, ale na fotkách to vôbec nevyzerá dobre, tak som vám aspoň odfotila moju posteľ, na ktorú som si minule dala svetielka ♥
Vianočná nálada sa ma ešte vôbec nechytá, neviem čo robím zle O.o ...

No dobre lidičky, majte sa zatiaľ!
bye-bye :*

3 comments:

  1. ňam. tu snídani bych si dala. hned! a máš boží postel! ty polštářky :3

    ReplyDelete
  2. Fakt hezké fotky. Tvůj blog se mi opravdu líbí, přehledné prostředí a hlavné skvělé příspěvky!!! Zvláště ty fotky s jídlem ty jsou fakt libový :)

    Podívej se taky na náš blog. Věnujeme se digitální tvorbě (grafika-fotky, video) a také píšeme blog. Díky, Veselé Vánoce!!!

    ReplyDelete
  3. http://photo-nt.blogspot.cz/

    ReplyDelete