Sunday, December 15, 2013

G-bread fun!

Ahoj! Dnes som od druhej robila medovníky, a len pred chvíľkou som sa vrátila domov, tak vám sem dám pár fotiek :)
Mamina vravela že mám odfotiť koľko veľa cesta sme mali :D haha... ale bolo ho vážne veľa -_- robili sme to pol dňa, som neskutočne unavená
Mali sme nové vykrajovačky z IKEI, a boli sooo cute! ♥
a robili sme perníkový domček! Pardon, Brunov domček (skroll, skroll, skroll... :D a pochopíte!)
A tu je (dá sa povedať) konečný výsledok...
No a tu už je spomínaný Brunko aj s gitarou a klobúčikom!
pár z mojich ďalších výtvorov: Santa-mafián a kravo-pso-sob :D
No a ešte som zopakovala, vylepšila a o vrchný diel obohatila môj minuloročný nápad! :D
Nová kolekcia VictoriasSecret! haha

A čo vy? ako sa pripravujete na Vianoce? už máte medovníky a stromček? darčeky už nakúpené? ja som to vybavila jedným telefónom... a mám darčeky pre celú rodinu, takže tento rok s tým vôbec nemám starosti :D idem si pozrieť film, čo potrebujeme do školy, a potom sa už konečne pôjdem vyspať! tak sa tu majte :)

bye-bye :*

4 comments:

  1. Ten Bruno je fantastickej! :D Ať se někdo opováží ti ho sežrat! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D neboj, mám ešte jedného do zásoby, ale ten už má afro, tak to nie je tak aktuálne :D

      Delete
  2. tej bruno je úžasný :D:D hahaa

    ReplyDelete
  3. ty srdíčka! boží nápad ;) to sobí vykrajovátko! chci, chci, chci! :3

    ReplyDelete