Tuesday, December 3, 2013

Giveaway!!

 Ahoj, mám tu pre vás novú giveaway! Nebudem sa tu o tom rozpisovať, všetci to už poznáme! :)

PODMIENKY:
     •sledovať môj blog cez GFC
     •napísať komentár s e-mailom
     •ďalšie komentáre si môžte pripísať ešte za zdieľanie na svojich stránkach (nie fb :)), za follownutie na twitteri, facebooku a youtube, taktiež keď o giveaway tweetnete (vždy do komentára dajte aj link!)    

a ceny? také tradičné vianočné! Všetko je nové a čaká na vás!
 Môžte vyhrať galaxy lak, z ktorého už ja mám doma dva kusy, a je jeden z mojich obľúbených
 krém na ruky s milým sobičkovým motívom
pena do kúpeľa s vôňou jabĺk (vonia úžasne - my nemáme vaňu!)

Giveaway skončí keď tu bude 150 followerov... pretože tá žalostná 142 mi už lezie na nervy, je tam vááážne dlho! :D
Tak vám želám veľa šťastia... zajtra sa vám s niečím pochválim, tak číhajte, haha :D

bye-bye :*

P.S.: komentár si môžte pripísať, aj keď mi poradíte nejaké super pesničky, lebo už nemám čo počúvať (hlavne nie Bruna, tie viem všetky a naspamäť! :D)

23 comments:

  1. kitti.pastorekova@gmail.com
    (GFC: Kitti.)

    ReplyDelete
  2. gfc: kate
    katerina.z.1998@seznam.cz

    ReplyDelete
  3. GFC: D+S
    siska.hutanova@centrum.sk

    ReplyDelete
  4. Super ceny a ten krem je nunaty :3
    Gfc: Sofia
    sofia.gumanova@gmail.com

    ReplyDelete
  5. krásne vecičky:))
    sledujem
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    ReplyDelete
  6. http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/2013/12/outfit-post.html
    nicolettevalkova@gmail.com

    ReplyDelete
  7. bacovak@centrum.sk

    ja aktuálne fičím na One republic - Something I need a občas si pustím krásne evergreeny od Beatles :)

    ReplyDelete
  8. ja frčím teraz na tomto http://www.youtube.com/watch?v=MGR4U7W1dZU :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    ReplyDelete
  9. jeej super giveaway:) na ten lak už dlho v drogerke pozerám, tak snáď sa mi pošťastí:D
    tá je pekná: http://www.youtube.com/watch?v=njmCUJ94lUM
    alebo: http://www.youtube.com/watch?v=OTQaoTnAUwY Vianoce <3
    sledujem už dlho:D
    petrakomarova1998@gmail.com

    ReplyDelete
  10. GFC: Soňa Kolcunová (sledujem dlhýý čas :)) )
    giniverakolcunova@gmail.com
    Teraz počúvam Passenger a Christinu Perri (alebo klasicky AC/DC a Metallicu) :))

    ReplyDelete
  11. dominica078@gmail.com
    Skvelá GA, také krásne vianočné vecičky :) Ja momentálne počúvam (vážne neviem prečo, nie je to veľmi môj štýl, ale celý album sa mi dostal pod kožu) Bangerz od Miley, myslela som si, že to bude jedna veľká katastrofa, po tej obrovskej zmene, no je to celkom dobrý album s poriadnými peckami a teraz nemyslím len we can stop a wrecking ball, je tam super iných neopočúvaných songov, ktoré sú podľa mňa veľmi dobré :) Ak by si chcela tak tu máš celý album: http://www.youtube.com/watch?v=ary-S0aXiPo

    ReplyDelete
  12. Krásny výber. Tie vianočné obaly na Avon produktoch sú jednoducho perfektné ;)
    RubyTheCrystal@gmail.com

    ReplyDelete
  13. krásné dárky :-)
    sleduju jako Veronika Francková
    franckova.veronika@seznam.cz

    ReplyDelete