Friday, December 27, 2013

leave to lose

 Ahojte!
Tak, ako som sľúbila, tu je konečne po mesiaci outfit-shoot. Síce fotky nie sú až tak dobré, lebo strašne fúkalo a pršalo, tak sme mali o dosť sťažené podmienky!
 Tu môžete vidieť moje zdesenie z toho vetra! Pol hodina strávená so žehličkou na vlasy je preč!
Do konca prázdnin, aj keď to hovorím veľmi nerada, zostáva už len niečo vyše týždňa, a ja len sedím doma a nič nerobím! Mala by som niekam vyraziť! Chcem ísť aj pozrieť do mesta, potrebujem bundu a navyše sú vianočné výpredaje, haha.
Inak len ležím v posteli, mám teraz trochu blbú náladu :/

tak sa tu majte, v poslednom čase vôbec nepíšem, tie posty vôbec nie sú zaujímavé, budem na tom musieť zapracovať :)
bye-bye :*

4 comments:

  1. Hlavne nemaj blbú náladu. Život je krásny a stačí len robiť to, čo ťa robí šťastnou ;)
    "Sťažené podmienky" pridali fotkám efektívnosť ;))

    ReplyDelete
  2. Sluší ti to moc, ty botky jsou dokonalý ;) taky mi přijde, že ubíhá den za dnem a já nic nedělám, ale dneska jsme byly na výstavách, tak aspoň něco. Ale náhodou si to nicnedělání po tom těžkým půl roce školy, zasloužím ne? ha!

    ReplyDelete
  3. Ten náhrdeník je krásny a samozrejme aj ty. :)

    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Ty botky vypadají krásně :))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    ReplyDelete