Sunday, December 29, 2013

New In: Xmas sales

 Aloha!
Včera som sa bola so sesternicou popozerať po meste, vyrazili sme na nákupy. No a veľmi neprekvapivo, nič nemali! Tak sme sa po dvoch neúspešne strávených hodinách vrátili zasa do Manga, ktoré ma svojim rozmanitým výberom zasa prekvapilo! Toľko pekných vecí, navyše v zľave som v Mangu po kope ešte ani nevidela... Škoda že sme prišli neskoro, a zo všetkého zostali už len veľké čísla :/
 No, ale cieľ svojej výpravy som splnila, a tak mám konečne zimnú bundu! A keď už sme tam boli, bol by to hriech tú krásnu čiernu bundičku tam nechať! No tak sa pozrite čo som zasa nakúpila :)
 Tak čo, ako sa vám páčia moje úlovky?
Inak som dnes pokazila mišku od počítača, tak je to tu teraz veľmi napäté, keďže je celá rodina bez počítača :D

No, tak sa tu majte! Inak, boli ste už aj vy pozrieť v meste? Už ste si niečo kúpili? :)
bye-bye :*

2 comments:

  1. Skvelé sú! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Bundy su super :) a tvoja posledná fotka tiež

    ReplyDelete