Friday, December 20, 2013

Nutella in my ♥

Tak, posledný školský deň v roku 2013 je už skoro za nami... ako ste ho prežili?
Ešte teraz si pamätám, ako som sem písala novoročné predsavzatie na rok 2013, a už bude rok 2014... Prešlo to neuveriteľné rýchlo, človek sa nestačí čudovať! Ale, predsavzatie mi vyšlo, a tento rok som si (ku koncu) užila, a konečne všetko bolo tak ako má byť!
 Dnes sme mali v škole Vianočný večierok: každý musel k´´upiť darček, a potom sa losovali, takže každý dostal niečo, myslím že je to celkom milé! :)
 Sarah dostala jeden z najlepších darčekov, aké môžu byť, a to bublifuk, tak mi vravela že si mám spraviť fotky s bublinami, vraj to bude na blogu  vyzerať úžasne! :D Veď ono by aj vyzeralo keby mám lepší foťák :/
 Inak ak by ste chceli vedieť... Tak som dostala úžasný sklený pohár so sobíkmi, ktorý vám odfotím zajtra, lebo teraz už je tma, a môj darček pre niekoho druhého bol vankúš v tvare soba, medovníky ozdobené ako spodné prádlo :D (áno, tie čo ste tu už videli) a coca-cola (ktorú som zabalila do obrovskej krabice a polepila s páskou, a to som dala ešte do obrovskej tašky, a aj tú som zalepila, takže celá trieda mala zážitok z toho, čo tam bude... no čo, coca-cola aspoň bola originálna! :D)
 Čo ste v škole robili vy? Mali ste voľno, alebo ste sa museli učiť? My sme sa učili len na prvej a poslednej hodine, ale mali sme ich skrátené na 30minútové :)
 ďalší skvelý darček!!! :D Keby poznáte našu triedu, viete akí sme tam všetci blázniví - s nimi sa človek proste nikdy nenudí ♥
 Áno, Nutella bola ďalšia zo skvelých darčekov, ale viac ako hodinu nevydržala :D
 Po škole sme si boli posedieť v čajovni...
 ...kde sme hrali Čierne historky a Scrabble (hádajte kto vyhral?!?! samozrejme, že JA!! Veď kto je úžasný?!?! :D (potom si nemyslite že som taká namyslená a myslím to vážne! to je žart (tedááá, nie že by som nebola úžasná, ale treba to zahovoriť :D :D :D)))
Na zajtra plánujem jeden článok, tak dúfam že to vyjde! :) Každopádne čekujte, či nepridám niečo nové :)
Máte už vyzdobenú izbu? Ja už mááám! Skúsim vám to nafotiť (keď ju upracem :D)
Konečne vám nebudem písať že sa musím učiť! Sľubujem že už pôjdem nafotiť nejaký outfit, niečo si vybavím! Je to ťažké keď nemáte fotografa :D
No, tak sa tu zatiaľ majte, hlavne mi píšte čo máte nové, všetky tie komentáre ma vždy tak potešia, a VŠETKY ich čítam, len niekedy neviem čo odpisovať, tak neodpíšem :)
A poraďte mi nejaké (NIE vianočné) pesničky, PROSÍÍÍÍM... Vážne už neviem čo mám počúvať :/

bye-bye :*

No comments:

Post a Comment