Thursday, December 26, 2013

So alone

DOBRÁ SPRÁVA. DOBRÁ SPRÁVA! Dnes sme konečne nafotili outfit :* Zajtra/pozajtra už pridám fotky!
Tak a ako som sľubovala, tak tu je všetko čo som na Vianoce od Ježiška dostala ♥♥♥
 bledo-fialové tepláčiky a spodné prádlo, lebo minule som si roztrhla moje jediné pančuchy!
 kozmetickú kazetu, a misku (lebo že vraj veľa pečiem tak nech to mám kam dávať :D )
 lampičku, a úplne úžasnú "knihu", ktorá je vlastne len krabička v ktorej je čierny čaj zmiešaný s niečím modrým a je to vážne mňam!
 topánky a zlatý náhrdelník
 poukaz a šálku na spríjemnenie školských rán
 pyžamu a ohrievač na ruky (ktorý je, mimochodom, úplne chutnučký!)
 tričko s dlhými rukávmi a sukňu
 jeansy a ďalší náhrdelník :)

Tak, a to je teda všetko! :) Ako sa vám to páči? máte aj vy pofotené čo ste dostali? -pošlite link! som zvedavá! :)

tak, ahoj! Ja idem pozrieť tie fotky :)
bye-bye :*

3 comments:

  1. Krásný věcičky, ten ohřívač na ruce je fakt k sežrání! :) a ta miska je pěkný dárek :) botky jsou nádherný a ten čajík v knížce je dobrej nápad :) tak kdyby ses chtěla podívat :) ->> http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/we-should-be-thankful-for-all-we-have.html#more

    ReplyDelete
  2. Hrníček s Brunem!!!! <33 závist! :O :D

    ReplyDelete
  3. super dárky jsi dostala! ten hrneček je boží<33

    ReplyDelete