Wednesday, December 25, 2013

Xmas day 2013

 Ahojte! Tak tu máte pár fotiek z Vianoc! Chcela som sem pofotiť aj čo som dostala, ale dnes ideme ešte k babke a tak, takže by som to robila dvakrát, preto to sem dám všetko až zajtra :)
 No najprv som sa musela rozhodnúť čo si vôbec oblečiem, nakoniec vyhrali zelené šaty, lebo vlastne ani žiadne iné, a už vôbec nie slávnostné, nemám!
 Perníkový domček a jabĺčka ♥
 No tak som chcela mašľu :D Aj ja som si chcela vyskúšať byť darčekom! :D
 Ešte pár fotiek s bratom...
 ...a môžme ísť na to!
 No a to je moja vianočná nádielka! Zajtra ju tu máte :)

No a čo vy? pochváľte sa! Mali ste pekné Vianoce? Dostali ste všetko po čom ste túžili? :)

Tak sa tu majte, ahoj!
bye-bye :*

2 comments:

  1. Já jsem dostala spoustu krásný věciček a můj vysněný stativ :) Už se těším, až si přečtu co všechno jsi dostala! :) Užij si ještě svátky! :)

    ReplyDelete
  2. Já jsem se opět nevyhla frázi "nemám co na sebe!" :D

    ReplyDelete