Wednesday, January 1, 2014

Look back, and finally, what do we have?

Hola!
 Rok 2013 je za nami, a tak som vybrala pár fotiek, aby som si pripomenula (aj vám samozrejme :D) čo všetko som za tento rok zažila, a čo všetko ste so mnou mohli zdieľať :)
 Môžem povedať, že moje predsavzatie sa splnilo! Aj tento rok som si ich pár dala, ale nebudem prezrádzať aby som nebola sklamaná ak to nevyjde, haha :D
 Bol to suverénne zatiaľ ten najlepší rok! Nie že by tam boli iba svetlé chvíľky, mala som dosť problémov, no ku koncu som si ho neuveriteľne užila, a neľutujem ani sekundu!
Som veľmi rada a vďačná mojim rodičom za to, že mi umožnili prežiť toho tak veľa, že som mohla ísť do Londýna, že som spoznala pár úžasných ľudí na výmennom pobyte s talianmi, že som bola na KONCERTE BRUNA MARSA, a mala som skvelú oslavu 16tin a toho najlepšieho silvestra ♥
Som vďačná za svojich spolužiakov s ktorými som trávila piatky, kde sme vždy oslavovali, že sme prežili ďalší týždeň v škole, haha 
 A som neskutočne rada že ma spolužiačka inšpirovala k tomu založiť si blog, lebo bez neho by som ani zďaleka nemala toľko hmotných spomienok! Teraz, keď si budem za desať rokov chcieť zaspomínať, budem mať fotiek až až ♥
No a nakoniec ďakujem vám, čitateľom! Ste úžasný a neuveriteľne mi dokážete komentármi zlepšiť náladu! Minule mi dokonca prišiel e-mail od jednej baby, čo ma neskutočne potešilo, a mala by som sa konečne trošku rozhýbať, a ísť jej odpísať! :D Takže, ďakujem za tak skvelý rok, a už len dúfam že tento bude ešte lepší!

bye-bye :*

3 comments:

  1. Happy New Year 2014 ♥
    alexxieofficial.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. krásné fotky! :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Nádherný fotky, tobě taky pěknej novej rok! :) Hrozně ti to všude sluší, máš nádherný vlasy! :)

    ReplyDelete