Saturday, January 25, 2014

RECIPE: ORANGE MUFFINS

Ahojte! Dnes pridávam recept na pomarančové muffiny. Užite si to, a ak skúsite, povedzte mi či vám chutili a ako to dopadlo :) 
XXX
 BUDETE POTREBOVAŤ:
      ○300g (2 šálky) hladkej múky
      ○1 lyžička prášku do pečiva
      ○1/2 lyžičky jedlej sódy
      ○1/4 lyžičky soli
      ○200g (1 šálka) kryštálového cukru
      ○1 veľké vajce
      ○180ml (3/4 šálky) mlieka
      ○125ml (1/2 šálky) rastlinného oleja
      ○3 a pol lyžičky jemne nastrúhanej pomarančovej kôry
      ○2 lyžičky vanilkovej esencie (tú som ja doma ale nemala, tak som ju nepridala, a vôbec to nevadilo :) )
      ○180g (1 šálka) kúskov horkej (ja som dala mliečnu. Podľa toho, aká vám chutí) čokolády
POSTUP:
1. v jednej miske dokopy zmiešate múku, prášok do pečiva, jedlú sódu a soľ. Do druhej dáte mlieko, cukor, vajce, olej a vanilkovú esenciu.
 2. tekútu zmes ušľahajte mixérom nastaveným na vysokú rýchlosť spolu s pomarančovou kôrou.
 3. do suchých prísad vmiešajte pomarančovú zmes
 4. potom pridajte kúsky čokolády
 5. Pripravenú zmes rovnomerne rozdeľte do 18tich košíčkov a pečte 20-25 minút v trúbe predhriatej na 190 stupňov (plynová trúba stupeň 5).
 6. pichnite do muffinov so špáratkom, aby ste zistili či sú hotové. ak sa naň cesto nenalepí, môžte ich vybrať a nechať vychladnúť.  No, a je to hotovo :)
 Potom si ich môžte ešte ozdobiť. Ja som ich potrela s lieskovo-čokoládovou pomazánkou a navrch som dala maliny a vlašské orechy. Namiesto vlašských orechov môžte vyskúšať aj lieskové, alebo mandľe... čo vám chutí :) Maliny by mali byť čerstvé, ale tie som ja bohužiaľ nenašla v žiadnom obchode, tak som dala mrazené.

No, tak napíšte ako vyskúšate! Ja vážne neviem kedy pôjdem fotiť, stále je niečo, teraz som sa dozvedela že ideme preč -_- hrôza!
ahojte :*

No comments:

Post a Comment