Tuesday, January 28, 2014

RIGHT NOW, RIGHT HERE, IT IS BETTER

Áno, slávme Pána Boha (píše sa to s oboma písmenkami veľkými? #worldproblem), Timejka zas a znova po dlhom, dlhom, dlhom, a ešte raz DLHOM čase niečo pridala!
 Ja viem, tých fotiek je pomenej, ale vyskúšajte si ísť o druhej poobede von, keď je mínus sedem! Tieto konkrétne som fotila s Viki, a malo ich byť viac, ale keď sme vyšli von rozmysleli sme si to.
 Neviete nejaké dobré cviky na brucho? Síce ja ich robím veľa každý deň, ale nejak to nepomáha :O a to si stále pridávam :( asi mi nie je súdené byť chudá, haha
 Keď tak pozerám na tie fotky... asi už nebudem nosiť tie jeansy, to je určite tým!
Inak v sobotu chceme ísť zasa fotiť, dúfam že tentokrát to už vyjde, modlím sa za to.

Neviem či som vám hovorila o tej súťaži, ak nie, tak v skratke: súťažím o lístky na koncert OneRepublic, a PREHRÁVAM :(
No dobre, majte sa tu, idem niečo robiť (jasnééé, toto mi neverte!)
bye-bye :*

P.S.: asi by som tú vianočnú giveaway už mala ukončiť, čo? :D

8 comments:

  1. Moc pěkné fotky! Máš skvělé tričko! :)

    ReplyDelete
  2. také se mi moc líbí triko! mně tohle počasí strašně kazí plány s blogem, achjo. Na břicho bych cvičila asi jedině sklapovačky a sedy-lehy. Nic jiného mi nezabírá

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vies co, mne nezabera ani to :D som asi strateny priklad

      Delete
  3. Zkus si stáhnout aplikaci do mobilu HardFox. Máš tam cviky na břicho na 42 dní, a pořád ti to přibývá a ztěžuje se to. Já už jsem u 7 dne a celkem mi to dá zabrat :D zase máš božský vlasy! ale jinak seš dost hubená prosimtě! Já jsem dost hubená, ale já posiluju, protože chci mít nějakou kondičku a trošku svaly :D ono to podle mě na hubnutí moc nepomáhá, spíš na zpevnění :D zkus skákat přes švihadlo ;D
    Young, wild and free

    ReplyDelete
    Replies
    1. No skusim to... uvidim ci to pomoze :D ciez chcem spevnit :) dakujem, ved som bola dat v piatok strihat :) svihadlo ma nebavi :D haha

      Delete