Saturday, January 18, 2014

Sleepover

Ahojte!
Je to snáď už väčnosť, čo som sem niečo pridala, ale konečne som si našla čas. Obdobie písomiek je za mnou a ja som úspešne opravila všetko čo sa ešte dalo. Teraz si môžem vydýchnuť... a ísť sa učiť -_- od pondelku budeme mať v škole na dva týždne inšpekciu, takže učiteľky budú extraprísne! Ale môžem povedať že to najhoršie je už za mnou.
 Včera večer som bola spať u Annie, trochu sme si od všetkého oddýchli :D A na chatroulette sme našli Brada Pitta!
 No a dnes ráno sme testovali Annien nový foťák, tak konečne mám niečo čo môžem pridať :)
Inak mám už asi dva týždne v hlave nápad na článok, len stále nie je čas ho realizovať, pokúsim sa tento víkend.

Ešte by som vás chcela o niečo požiadať, naozaj potrebujem vašu POMOC. Prihlásila som sa do súťaže, kde môžem vyhrať lístky na koncert OneRepublic, a potrebovala by som od vás jednu drobnosť. Poprosím vás o LIKE na môj KOMENTÁR na facebooku pod menom Timea Mihaličková TU. Budem veľmi vďačná ak mi pomôžete.

Tak, ja zatiaľ idem... pokúsim sa niečo pridať! :)
bye-bye :*

1 comment:

  1. Máš tam ten LIKE, snad vyhraješ!! :) ó ňam, ty lívanečky ♥ my jdeme s kámoškou zítra bruslit, taky se trošku odreagovat, i kždy já toho zase tolik nepsala a nemůžu uvěřit, že příští týden nic nepíšu :O :D
    Young, wild and free

    ReplyDelete