Sunday, January 12, 2014

Sunny days

Ahoj!
 Ja na blog teraz vážne nemám čas, prepáčte. Stále sa musím niečo učiť, fotiť outfity sa tiež nedá... Niečo vymyslím, lebo už som zúfalá!
 Tak som včera chytila do rúk foťák a povedala si že ak sem dnes niečo nepridám, tak som veľmi zlá bloggerka!
Čo vy? Máte ešte vianočný stromček?
Nie je to super že nám stále tak svieti slnko? Sneh mi ani tak nechýba, možno tak na jeden deň keby napadne, urobím fotky a môže byť zasa teplo, haha. Dnes MOŽNO niečo nafotím, ale okolo tejto vety sa vznáša neskutočne veľa otáznikov! Tak sa majte, ja som len teraz vstala tak so sebou niečo idem urobiť. Včera mal brat oslavu tak som bola do tretej ráno hore, uff!
bye-bye :*

4 comments:

  1. Super fotky, ta první je ňuňatá :) My jsme náš stromeček právě oddělaly :) snad si najdeš čas na další články! :)

    ReplyDelete
  2. Je skvělé, že je venku jak na jaře, nejraději bych byla,kdyby už ani žádná zima nepřišla a brzy přišlo léto.

    Chci tě také pozvat na moji GA: http://mysecretworldinmymind.blogspot.cz/2014/01/darkobrani.html

    ReplyDelete
  3. Máte pěkný stromek:) My ho máme už od tří králů fuč :)

    ReplyDelete