Tuesday, January 21, 2014

WISHES

Každý z nás priania, ktoré by chcel dosihanuť, zažiť, aj také, čo sa nikdy nestanú. A tu je pár mojich.

 Nebolo by fajn byť stále niekde inde, byť idolom mnohých dievčat, čo sa na vás chcú podobať? Chodiť po prehliadkach, cestovať, kupovať si čo len chcem... Poviem vám, mohla by to byť celkom zábava. No, teraz sa snažím schudnúť, a potom sa uvidí. A určite by som aj viac preslávila svoj blog... :)
No hej, kto by nechcel úžasnú fotku? Napríklad pod vodou, plávať si medzi rybičkami, haha :D Teraz len zohnať foťák, nehlasí sa niekto ako môj sponzor? haha 
 Myslím že obrázok hovorí o všetkom... Taký môj nesplniteľný sen. Našťastie je viac tých splniteľných. No ktovie, možno ma raz uvidíte v Brave po Brunovom boku, haha!
 Prečo? Videli ste PROJEKT X? Tak presne preto!
 Okrem toho, že je to v Amerike a je tam stále teplo, celkom by mi to dopomohlo k splneniu priania číslo 2 a 3!
 Aké by bolo super pozrieť sa napríklad do Japonska? Byť naživo v Machu Picchu? Alebo v Bore? A čo tak plaviť sa po mori v bermudskom trojuholníku na luxusnej jachte? Na svete je tak veľa miest, čo ešte treba vidieť, a ja som ešte ani poriadne nezačala!
Už som vám spomínala že chodím na kurz. Naozaj ma to začalo baviť, a chcela by som sa to naučiť poriadne, nech si môžem urobiť fotky, haha :D
Viktoriánsky štýl, biely nábytok, obrovský kryštáľový luster, obrovská kytica chryzantém na snehovobielom nočnom stolíku, huňatý bledoružový koberček pod stolíkom, a zrkadlá na oboch stranách, nech to vyzerá obrovsky! Presne to je moja vysnívaná izba ♥ Máte aj vy nejakú?

Tak, to je odo mňa na dnes všetko :) Zatiaľ sa majte... Snažím sa, naozaj sa snažím pripraviť si ďalšie články, ale ten čas odo mňa asi uteká!
bye-bye :*

6 comments:

  1. Držím palce! :)

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. mozem sa spytat kolko merias?.)
    naraz na bod1., lebo tvar nato mas

    ReplyDelete
  3. Be Famous Model.... No nevím, nevím... Timčo, nejsem si jistá, jestly by jsi ještě měla hubnout :D

    ReplyDelete
  4. Super článek :) to s tou modelkou by se ti klidně splnit mohlo, jseš hrozně hezká. Ha! A já pak budu machrovat jak jsem četla tvůj blog ještě, když tě nikdo neznal. A to s tou ložnicí - ta co je na obrázku je dokonalá! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. číslo šest a osm chci taky

    ReplyDelete