Wednesday, February 19, 2014

blog update 190214

 Ahojte!

1. konečne mám aj ja svoju fotku z poledancu ♥
2. & 3. v poslednom čase som priam závislá na ovocných šťavách
4. klasika bubbletea je pre mňa už povinnosťou

ľudia, prepáčte že zasa pridávam len random, ale ja naouaj nemám čas :/ Zuzka mi ale sľúbila že cez prázdniny pôjdeme fotiť, tak sa môžte tešiť! :)
tieto dni sú proste hrôza! dnes som po škole chodila ako mŕtvola, stále samé písomky, škaredé počasie, zima, nič sa mi nechce, hneď je tma, hore som vždy až do rána...
Ja tie prázdniny naozaj potrebujem! Ale zajtra mám tréning čo mi aspoň trochu zdvihne náladu ♥
tak sa tu majte, nabudúce dúfam že prídem už s krásnymi fotkami! :D

bye-bye :*

11 comments:

  1. Ovocné šťávy? No to mi povídej... Už druhým měsícem je mám ráno k snídani a potom ve škole na svačinu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. úha, tak to závidím... to sa ti chce robiť? či kupuješ?

      Delete
    2. Nejdřív kupovala, teď dělám sama :D Stačí hromady ovoce (či zeleniny), tyčovej mixer, voda a pár minut :D

      Delete
    3. Tiez to tak robim, ale vstavat kazdy den o pol hodinu skor by sa mi zasa nechcelo :D

      Delete
  2. Ovocné šťavy a bubbletea sú u mňa stálicami už nejaký čas. Môj život už bez nich nemá zmysel :D

    ReplyDelete
  3. wooou na tej tyči užasne klobuk dole:))

    ReplyDelete
  4. já bych chtěla taky zkusit to na té tyči :D :( akorát s mým štěstím bych spadla na hlavu :D Krásné fotky:-) lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D ale nie, urcite by si nespadla, tiez som si najprv myslela!

      Delete
  5. Super fotky, taky si podlední dobou hodně mixuju šťávy :) já teďmám jarňáky, ale nechci zpátky do školy! šikovná, že se na té tči udržíš! :D
    Young, wild and free

    ReplyDelete