Friday, February 14, 2014

L0ve is loading, wait a moment (blog update 140214)

1. s babami na poledanci // 2. ak diabol existuje, toto je jeho dielo
3. & 4. každé ráno v zime do školy
5. naša trieda vystupovala na benefičnom koncerte z Golianka // 6. konečne mám ďalšie spreje ♥ ja už som na nich závislá, doplnila som zásoby
6. darčeky na Valentín - od brata a rodičov, haha // 7. vedeli ste že existujú krekry v tvare mackov?! Ja teda nie!
8. poledance outfit // 9. môj brat - casanova :D :D :D haha, ale nie, iba jeho kamošky sú dnes u nás

Tak, ako sa máte?
Čo vravíte na hokej?
Anička (z fashionnmap) mi dnes vyčítala že sa nevenujem blogu, haha! Nie že by to bola pravda, iba na to teraz naozaj nie je toľko času! Ale prisahám že sa začnem viac snažiť, lebo blogovanie ma naozaj baví a vlastne si už ani neviem predstaviť že by som žiaden blog nemala!
Inak sa musím začať učiť, lebo tie písomky na budúci týždeň - proste hrôza! Ale to vy asi poznáte, čo? :)
A ako vždy, aj dnes vám sľubujem že na budúcej hodine poledancu už URČITE (neverte mi!) niečo odfotím... Tak ja idem, dúfam že sa skoro vidíme, držte našim v sobotu ráno palce, a verte že vyhráme, je to všetko jedna veľká taktika, ktorú používajú každý rok! Nevravte mi že ste si to nevšimli!

bye-bye :*

6 comments:

  1. Super fotky, už se těším na další :) já ještě nikdy burákový máslo neměla, ale chtěla bych ho zkusit :) a Arizona je nej :) haha Flappy Bird! Já teda takový sušenky ještě neviděla, takže nebo nejseš jediná! Ale jednou jsem měla podobný a měly tvar kačenek! :D
    Young, wild and free

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem! Ja ho milujem, určite si ho niekedy kúp! jj, navždy Arizona, haha :D tak, tiež som si musela urobiť dôkaz, ale sú zlatí tí mackovia :D

      Delete
  2. Úžasný random! Tak ych chtěla na pole dance, ale nejbíž mému bydlišti je v Praze, no :D

    ReplyDelete