Sunday, February 2, 2014

Pole Passion

 Ahoj :) mám tu pre vás ďalšie fotky, síce nie najlepšej kvality, pretože vonku bola zima tak to chceli mať čo najskôr z krku.
 Práve som sa vrátila z tréningu poledancu, kde mi zostalo strašne zle tak som nemohla ani poriadne cvičiť, ale to je jedno. Milujem Poledance, haha <3 br="">
Som jediná, čo si všimla, že večer je teplejšie než cez deň? Vážne, včera som šla domov o jedenástej a bolo naozaj teplo! A cez deň stále fúka a mrzne...
 Dnes/zajtra je SUPERBOWL, jééé... a bude tam vystupovať Brunčo, jééé
 už ste sa učili niečo do školy?
Tak, to je odo mňa na dnes všetko... nabudúce sa pokúsim pofotiť niečo lepšie, už čakám na to, kedy bude teplo :D

bye-bye :*

1 comment:

  1. jsi takovým zvláčním způsobem strašně krásná! :-) Nikdy by mě nenapadlo že kombinace šaty a normální boty bude vypadat dobře. Tleskám ! :)
    lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete