Tuesday, February 11, 2014

Xfactor

Ahojte!
 Tak, ako som spomínala už v minulom poste, s celou triedou sme sa v piatok zúčastnili na natáčaní Xfactoru, a keďže som dnes konečne dostala všetky fotky, tak som pár vybrala a rozhodla sa poseliť o ne s vami.
 Tak na začiatok, všetci čo tam boli vraveli že je to úplne hrozné a strata času. Ja by som kľudne išla znovu. Je to úplne iné vidieť to naživo a v telke. Je síce pravda, že to trochu zdržujú, ale to si začnete všímať až asi po 6 hodinách sedenia.
 Všade sme sa pofotili, všetko sme videli... A bolo tam pár ľudí, ktorých naozaj stálo za to pozrieť a vypočuť si :)
 Inak, už aj vás pomaly ovláda hokejové šialenstvo. Vo štvrtok to vypukne! Nanešťastie, nebudem to môcť pozerať, lebo musím ísť na Poledance, no našťastie nám vtedy odpadáva nemčina, takže to aspoň budem môcť pozerať od začiatku.
 Jediné čo z Xfactoru ľutujem, je že som sa neodfotila s Ondřejom, ale aspoň mám fotku s Celeste, ktorá mi pochválila bundu, haha.
 Na prvej fotke je miestnosť kde súťažiaci čakajú pre vystúpením
 Tak, a to je na dnes hádam všetko. budem sa snažiť niečo pridať čo najskôr, zatiaľ mi držte palce! Majte sa

bye-bye :*

2 comments:

  1. Ha'! Sekne ti to! :D Ta bunda je ale fakt dobrá a ty fotky ještě lepší! :D Ale jak dlouho celá ta akce trvala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) vies co, prisli sme tam tusim o siestej a odchadzali okolo dvanastej (vecer)

      Delete