Monday, March 10, 2014

blog update 100314


1. selfieeee // 2. viete si predstaviť lepšie strávený večer než pri učení sa dejepisu?!
3. prvé snežienky za tento rok // 4. piatok s bandou
5. so Zuzkou sme fotili // 6. taktiež prvé fialky za tento rok

Ahojte!

Ako vidíte, boli sme so Zuzkou fotiť outfit. Nanešťastie mi niekto prestavil foťák, čo som si všimla až doma, takže z fotiek nič nebude :/ Aspoň koláž som vám urobila :D Môžem povedať že tento týždeň bude celkom pohodový, čo sa mi často nestáva... konečne! Inak mám naozaj hrozné modriny na rukách z poledancu... čo už, treba trpieť, haha.
ja viem, ja viem! už mi to vyčítajú naozaj všetci, ale ja stále nemám AKO prispievať na blog, nemám fotografa, nemám čas... hrôza! ale polepším sa! a nabudúce už odfotím krásny outfit! :)
zatiaľ čavte!

bye-bye :*

2 comments: