Sunday, March 16, 2014

blog update 160314


Ahojte!
Tak v skratke: som chorá a včerajšom som celý strávila v kuchyni (vidíte na fotkách :D)
Dnes by som sa mala učiť, musím sa do toho pustiť, ale to až neskôr, o chvíľku tu bude Zuzka.
Inak ani nemám nič extra nové.

Vždy si v HM nájdem nejakú úžasnú vec, a poviem si že si ju potom kúpim. Nikdy to nestihnem, lebo na druhý deň ju už má spolužiačka :D nuž, asi začnem zarábať alebo čo, mám proste smolu. Aspoň môžem potichu obdivovať.

Inak už (ZASA!!!!) chudnem, stiahla som si úžasný program, ak chcete skúsiť, tak pozrite Noom Coach, je to super (y) (to som zvedavá koľko mi to zasa vydrží :D)

No nič, ja si idem zasa ľahnúť do postele, hádam ma to do utorka prejde, lebo som už vynechala dva tréningy, na tretí sa vykašľať nemôžem -_-

majte sa!
bye-bye :*

6 comments: