Saturday, March 22, 2014

Fairy in da village

 Čavte ľudia!
 Tak ma tu máte zas, v celkom rekordnom čase, aj s novým príspevkom :)
 Dnes sme boli fotiť so Zuzkou, čo vravíte na fotky?
 Všimli ste si???
Zajtra mám poslednú hodinu v lvl1, takže môžte čakať fotky (o poledanci varvím, ak neviete :D)... už sa na to teším, len tento týždeň som vážne zamakala, namiesto dvoch hodín v týždni som ich mala až šesť, modriny mám všade, tak teraz len dúfam že to zvládnem, držte mi palce!
Nuž, idem sa asi učiť, lebo zajtra na to čas už nezostane... tento týždeň by som chcela odpovedať zo všetkého, nech si opravím známky a mám pokoj, lebo keď toho bude veľa, už mi asi veľmi do učenia sa nebude (nie že by toho veľa nebolo, haha)

Tak ja idem, majte sa tu... dnes ma čaká ešte Harry, potom rande s dejepisom a biolou, a potom von so Zuzkou
bye-bye :*

10 comments:

  1. Ta čelenka je skvělá! Sluší ti! To je ta nová sukně? :)

    ReplyDelete
  2. čelenka je fakt pecková taky si chci takovou koupit a celkově ten outfit vypadá tak jarně což je fajn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) no tu som si vyrabala

      Delete
  3. Super fotky, máš nádherný vlasy! A tyhle typy čelenek miluju :))
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  4. Very pretty outfit :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    ReplyDelete