Wednesday, March 19, 2014

Flower Power #2 (New In)

 Ahojte!

Tak, včera som bola na poledanci... ja neviem, naozaj neviem čo už mám robiť aby som ten krucifix spravila, vážne som zúfalá!
Inak sme mali skrátené vyučovanie na 5 hodín (jupíííí) tak som potom bola s Evelín v meste, a aha čo som kúpila!!! ♥ úplne som sa do tej sukni zamilovala.
No a keďže mám takú krásnu sukničku, potrebovala som doplnky :D Tak som bola u krsnej v záhradkárských potrebách pre nejaké kvietky, a toto vzniklo:
 čo vravíte na môj nový veniec? :)

Budem sa snažiť ešte niečo pofotiť, teraz idem cvičiť, zatiaľ sa tu majte!
bye-bye :*



2 comments:

  1. Jů, ten věneček je super :) a sukně taky! My jsme dneska měli zase jen čtyři hodiny! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
    Replies
    1. Och, tie by sa mi zajtra zisli :D

      Delete