Tuesday, March 11, 2014

New In

 Ahojte!
Ako sa máte? Ja sa už dosť dlhý čas len tak polkam po meste, väčšinou preto, že zo školy mi nejde bus, alebo čakám na bus po tréningu, takže mám prehľad o veciach v obchode, no keď treba niečo kúpiť, zrazu nič neviem nájsť!
Našťastie nemám ani cent, takže tento problém nemám, ale aj tak som musela ísť na menšie nákupy, nemala som legíny (pôvodne na telesnú) a topánky (pôvodne do školy na prezuvky), a našla som takéto krásne kúsky... čo vy na to? :) obyčajné a jednoduché, ale dobre skombinovateľné :)
P.S.: ak ste v nedeľu pozerali Xfactor, určite ste ma tam videli, ale ak náhodou, tak TU (nie že by som spievala, ale som v publiku)
zatiaľ sa majte

bye-bye :*

12 comments:

  1. ty botky jsou skvělé :-) lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Super boty :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. ja zháňam už dlho obyčajné čierne legíny, ale mám pocit že teraz robia len samé vesmírne a neviem čo všetko:D
    a tie boty sú skvelé!! odkiaľ?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čiernych legín je habadej, ja som teraz jedny kvalitné videla za 7 eur v HM, topánky sú tuším z Gate

      Delete
  4. Nice and stylish.I invite you to visit my blog NEW POST

    themaiddiction.wordpress.com

    xoxo

    ReplyDelete