Thursday, March 6, 2014

RECIPE: Cappuccino muffins with cheese

 Ahojte!
Dnes som tu s novým článkom, tentoraz vám shcem ukázať recept čo som minule skúšala. Miffiny sa zjedli skôr než som ich stihla poriadne ochutnať!
 Budeme potrebovať:
     ○ 60g hladkej múky
     ○ 60g kukuričného škrobu
     ○ 2 lyžičky prášku do pečiva
     ○ 80g cukru
     ○ štipka soli
     ○ 3-4 lyžice instantnej kávy v prášku
     ○ 2 vajcia
     ○ 100g masla/margarínu
     ○ 7 lyžíc mlieka
na polevu:
     ○ 200g tvarohu
     ○ 1 lyžica kyslej smotany
     ○ 1 lyžica kukuričného škrobu
     ○ balíček vanilínového cukru
     ○ 40g práškového cukru
1. Najprv zmiešame všetky sypké suroviny
 2. do sypkej zmesy pridáme vajcia, maslo a mlieko
 3. cesto vložíme do košíčkov  a pečieme asi 15 minút v predhriatej trúbe (elektrická rúra: 200 stupňov, teplovzdušná rúra: 180 stupňov, plynová rúra: stupeň 3-4)
 4. v miske zmiešate suroviny potrebné na polevu
5. muffiny vyberiete z trúby, navrch dáte polevu a pečiete aj s polevou ďalších 10 minút
Tak, a je to! :)

Ako sa máte? Ja sa mám skvele, škola je konečne za mnou, už len pretrpieť zajtrajšok. Dnes som na poledanci škaredo zliezla z tyče a teraz ma bolí noha. Zajtra možno pôjdem s kamoškou von, chcela by som sa ísť aj popozerať po obchodoch... neviete čo znamená veta nemám si čo obliecť, kým ste neboli v mojom šatníku!
Inak stále chcem schudnúť, a stále sa mi nedarí :/ Ale ja to dám, začnem sa zdravo stravovať a cvičiť, nebudem sa zbytočne stresovať školou... a blá blá blá :D ako keby neviem že to aj tak nedodržím! Hádam sa mi podarí už len niečo zhodiť, keď ja dokážem v dome nájsť jedlo aj keď tu žiadne nie je!
Hádam ste nemali taký hrozný týždeň ako ja, a dúfam že ani mať nebudete. Tak si užite víkend, v sobotu by som chcela niečo nafotiť, ale... nič nesľubujem, radšej.
tak sa majte!

bye-bye :*

2 comments:

  1. Mnam! No vypadá to úžasně! Dokonce jsem na to dostala takovou chut', že snad půjdu nakoupit a péct, hahaha :D Šikula!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ďakujem! A ak ide o tento recept, určite nakúp, sú naozaj mňami :3

      Delete