Saturday, March 29, 2014

RECIPE: chicken with wine

 Ahojky! Dnes len tak narýchlo, viem že sa blogu nevenujem, ale nejak si stále neviem nájsť čas... už mám naplánované dva ďalšie posty, len čakám na fotky :) Dnes vám prinášam recept na môj dnešný obedík :D
 Najprv si v panvici na trochu oleji opražíte za plechovku (200g) šampiónov a pór (dajte podľa chuti, ja som pridala len trochu)
 Pridajte 600g kuracieho mäsa nakrájaného na rezance, nechajte dusiť až pokým mäso nezmäkne
 potom si v miske zmiešajte 100ml vína a lyžicu medu. Samozrejme že sme doma nemali med, práve v deň keď ho potrebujem, no každý iný by ste ho tu našli na litre, takže som dala cukor, haha :D Hádam ma za to žiadny šéfkuchár neukameňuje. Potom podľa chuti pridajte čili korenie... ako môžte vidieť, touto surovinou naša kuchyňa tiež neovplýva, tak som pridala rozdrvené čili papričky, myslím že je to v podstate to isté.
Nakoniec pridajte jednu kápiu (zasa sme nemali tak som dala zaváranú :D) pokrájanú na kúsky a lyžicu solamylu (predtým ho zarobte s trochou vody), zamiešajte a nechajte zovrieť
Voila, jedlo je na svete! Bežím sa učiť, zajtra na to nebude čas a večer idem ešte von, tak sa majte. A držte mi všetkých päť palcov (no dobre dobre... štyri budú bohato stačiť) aby som tie fotky mala najneskôr do týždňa! Inak je to odo mňa všetko :)

bye-bye :*

2 comments:

  1. taky zdravý obedík určite privítam muselo to byť vynikajúce:))

    ReplyDelete