Tuesday, March 4, 2014

sorry

Ahoj!
Táákže, ja viem, trochu vás prekvapilo že blog ešte existuje, čo? uvideli ste fotku s novým článkom, a s prekvapením, čo by to mohlo byť ste na to klikli... tadááá, môj blog nezmizol z povrchu zemského, len naň tak nejak nebol čas. Teda, cez prázdniny som bola od soboty preč až do štvrtku, a potom som sa k počítaču tak nejak nedobrovoľne zakázane nemohla dostať. ale som späť, a mám pre vás pripravený ešte jeden ďalší článok.
vonku je konečne krásne <3 comment-3--="">
aké ste mali jarné prázdniny vy? tie moje boli doteraz asi najlepšie strávené jarné prázdniny... síce je už škola, a je toho na ozaj veľa, ale stálo to za to!
navyše som dostala skvelú správu, vyhrala som giveaway, ktorá ma úprimne potešila, na tej stránke si objednávam fotky prakticky stále! čo ma privádza k myšlienke...
presne tak! toľko ste čakali a dočkali ste sa! výherca giveaway! tak len dúfam že si výhru užije :) a ostatní nezúfajte, pracujem na niečom novom, len chcem aby to bolo niečo extra, tak si počkajte
Inak som v utorok stretla ešte Aďu, tak som bola chvíľku s ňou na Samovej oslave, a spoznala som kopu skvelých ľudí!

Ja už asi nič nechápem... niekedy mám návštevnosť na blogu (ak nič nepridám) okolo 50-100
ľudí, a inokedy sú dni keď ich je tam 700-800 :O :D

tak teda idem, zatiaľ sa tu majte, nemám veľmi čas sa tu rozpisovať, ale budem sa snažiť pridať ďalší príspevok čo najskôr :)
bye-bye :*


4 comments:

  1. gratuluji výherkyni, jinak je fain, že sis prázdniny užila, hrozně ti to sluší :) lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Už se těším na další články :) taky to tak na blogu máme! :D a taky nechápu :D
    Young, wild and free

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :) no tiež som celkom nechápala keď som uvidela tých 700 zhliadnutí :D

      Delete