Friday, April 18, 2014

Bitchees gonna have fun

Ahojte!

Takže, konečne, asi po mesiaci som tu zasa aj s novým outfit-postom... tadááá! Včera to aj vzniklo tak narýchlo, nejak sme ani neplánovali že niečo nafotíme, ale už keď sú tie prázdniny... Inak tieto prázdniny by som chcela nafotiť ešte jeden outfit, ale musím počkať kým bud pekne. Sukňa čo mám na sebe je už dosť neaktuálna, ale včera som sa konečne prinútila nafotiť ju. tak dúfam že sa vám post páči.

Čo plánujete na prázdniny? Idete niekam či budete doma ako ja? Zasa by som sa chcela učiť, zasa mi to určite nevyjde...
zatiaľ sa tu teda majte, idem si pospať

bye-bye :*

10 comments:

  1. WOW vyzeráš úžasne !! :)

    ReplyDelete
  2. Tohle je dokonalý outfit! :O !!

    ReplyDelete
  3. kočka :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. úplná violet z AHS! Nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) Sama mám začínající blog a byla bych ráda, když si uděláš čas a podíváš se na něj. :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tak dakujem :) urcite pozriem :)

      Delete