Tuesday, April 1, 2014

blog update 010414 [insta]

INSTAGRAM
1. nový klobúk ♥ // 2. kúpiť či nie?
3. už len kúúúsok // 4. bubbletea - zasa!
5. deti kvetov :D // 6. snažím sa jesť zdravo
7. let me take a selfieeee // 8. učím sa mostík zo stoja - nejde mi to!

Ahojte ľudkovia!
Ako sa máte?
Dnes článok o mojej poslednej aktivite na Instagrame, ešte stále čakám na fotky z poledancu, už ma to zabíja!
Dnes, ako vždy, by som sa chcela učiť... O koľko že klamem? haha, ani staviť sa nemusím!
Ja som asi zostala závislá na bielkoch! Vždy keď prídem domov tam si robím penu z bielkov a potom ju jem, neochutenú, bez cukru, pre mňa je to lepšie než čokoláda ♥ a aj pre to, že doma nemáme vôbec žiadne ovocie :'( zabite ma prosíííím!
Tak zatiaľ idem, majte sa tu, plánujem ďalšie fotenie, len trpezlivo čakajte :)

bye-bye :*

4 comments:

  1. Těším se na další fotky! :) Ten klobouček je úžasnej! :) seš dobrá, já bych tu šňůru nedala ani takhle! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) no mna to praveze dost frustruje, haha :D

      Delete