Monday, April 14, 2014

Don´t let negative things shape your day

Ahojte!

Ako sa máte? Mám toľko nových vecí čo by som vám povedala, no celé dni na to nemám čas :/ Aj dnes len rýchlo niečo pridávam a bežím sa učiť biolu :)
Ale so Zuzkou už dlho plánujeme niečo pofotiť a outfit už mám pripravený tak dúfam že sa to podarí čo najskôr.
Inak teraz dosť trénujem na poledance veci na rozsah v nohách a chrbte, čo sa mi celkom darí, takže aspoň niečo, haha :)
A vôbec nespím, dnes som sa zobudila o druhej, a už som nezaspala tak som do rána počúvala Bruna, haha ... čo už, život (a hlavne spánok) nie vždy vyjde podľa plánov, haha :D
dobre ľudia, zatiaľ sa majte, bežím sa učiť, ale budem sa snažiť pridávať častejšie

bye-bye :*

2 comments:

  1. ja sa tiež dnes len učím, a to je zajtra posledný deň pred prázdninami:D:D
    super fotka:))
    môj nový blog: http://petrakomarova.blogspot.sk/ budem sa snažiť pridávať často:)

    ReplyDelete