Tuesday, April 22, 2014

"It is all how it is supposed to be"

 Čauko kakauko!

Ako sa máte ľudia? Cez Veľkú Noc som nič nepridala, nejak na to nezostal čas lebo tieto prázdniny ani nebol deň kedy by som bola doma!
Takže až teraz :)

1. selfie cez neminu // 2. dnes som robila banánový smoothie
3. špiritistická tabuľka - pomocník na každý deň, haha // 4. už len kúsok (inak by som ju aj urobila ale musela som sa vytočiť kvôli fotke, haha)

Celé prázdniny som strávila v Nitre... a zasa vám idem napísať to čo vravím v každom poste. Takže áno, musím sa ísť učiť! Ale nejak sa neviem prinútiť. Ono to dosť demotivováva keď sa všetko naučíte a viete to a potom aj tak dostanete zlú známku :( Nuž, asi zo mňa nebude Einstein

Takže teraz vážne bežím, možno zvládnem tie knihy otvoriť do nejakých dvoch hodiek :D
Pridávam ešte jednu "bonusovku", táto je tuším z piatku, ale kto by si to pamätal, haha... a táto je navyše jedna z tých lepších čo som mala :D

bežím bežím učím fejsbukujem hashtagujem ... majte sa, čafko
bye-bye :*

4 comments:

  1. Asi by som sa aj ja mala ucit :D ale nevyzera to ruzovo ta demotivovanost je aj u mna a dost silna :D super fotky mimochodom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radsej keby prazdniny predlzia :D dakujem :)

      Delete
  2. hahaha ty si to sem vážne dala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ved som vravela :D ze to sem daaam :D

      Delete