Tuesday, April 29, 2014

New In: spring time!

Ahojte!
Po veľmi dlhom čase prispievam zasa, tentoraz to bude NewIn :) Dnes som si kúpila krásny ružový svetrík z HM, tak som sa dokopala k tomu pofotiť nové veci ktoré mi za posledný čas pribudli... niektoré z nich ste už videli ale NewIn post som o nich ešte nerobila!

svetrík - H&M // bundička - TallyWeil // klobúk - ani boh nevie skadiaľ ho mám // športové tielko - Takko

a taktiež som si aj v Avone kúpila nový lak... možno urobím článok keď si prestanem nechty obhrýzať (hnusný zlozvyk, už to spolu ťaháme aspoň 10 rokov, haha), pretože sa mi ich za poslednú dobu dosť nahromadilo.
Taktiež by som sem chcela hodiť recept na cookies ktoré budem robiť zajtra, sú vážne vynikajúce a pozajtra mám "oslavu" tak robím niečo pod zub :)

Keď sa operie svetrík tak by som tiež chcela nafotiť outfit a dať sem posledné insta-fotky :) Zatiaľ čavte, bežím sa učiť! :)

bye-bye :*

6 comments:

  1. krásné věci, klobouk super :))

    ReplyDelete
  2. krásne veci,hlavne klobúk :)
    poývam ťa na giveaway :) orsolyaambrusova.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. \svetřík je nádhernej a bundička taky a co teprv ten klobouček! A na recept se těším - miluju cookies, ale nikdy jsem nesehnala pořádnej recept! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) No na recept som úplne zabudla, vôbec som nemala čas nafotiť ho :/ ale ešte sa pokúsim :)

      Delete