Wednesday, April 9, 2014

Pole for life

 Čavky!!
 Konečne! Konečne som dostala fotky čo som ospevovala už dva týýždne ♥ a tak ma tu máte zas a znova aj s ďalším príspevkom...
Teda, mohli byť aj lepšie, mohla som sa lepšie zatváriť, urobiť lepšie pózy, a tak... veď to poznáte :) Lenže keď sme šiesti a máme na to hodinu, je to trochu zložité... ale každpoádne som celkom spokojná, nakoniec to nedopadlo až tak hrozne :D
Čo myslíte vy?
Inak sa snažím stále učiť, a stále sa na to nakoniec aj tak vykašlem... a keď sa náhodou aj všetko naučím a viem to, tak písomku aj tak napíšem zle -_- mám pocit že to stráca význam, už nemám inšpiráciu :/ (a začínam sa vyjadrovať ako keby mám najhorší život na svete a stále samé depky :D )
Tak sa tu majte ľudkovia, idem si pozrieť fyziku!
Ešte jedna bonusovka, baby z levelu1, posledná hodina čo som s nimi mala, a ani sme sa neodfotili spolu :( ale hádam to ešte niekedy stihneme, stretneme sa v inom leveli :)

bye-bye :*

10 comments:

  1. užasna si obdivujem.. fotky sa mi velmi pačia a to tvoje tvárenie je v pohode nič si stoho nerob:))

    ReplyDelete
  2. Ahoj som taktiež z NR ako ty a chcela by som sa spýtať kde toto trénuješ? Je nejaká možnost pridať sa do klubu alebo niečo podobné?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne :) prave teraz sa otvaraju nove kurzy, staci napisat na fb do stranky Chiqui Pole Dance :) studio je v nitre v budove Ariva :)

      Delete
  3. máš skvelú postavu!:) a najviac sa mi páči tá 3. fotka! držím palce:)

    ReplyDelete
  4. To bych jednou hrozně chtěla umět :) Chci se přihlásit, jestli mě vezou na VŠ do Prahy :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ak sa prihlásiš, určite neoľutuješ :)

      Delete