Friday, May 16, 2014

blog update 160514

1. skúsila som nový drink, a, pre lásku božiu, nikdy to nepite!! // 2. kámasútra poledancová
3. swaggistické činky ako darček na meniny // 4. "výdatné" raňajky v období chudnutia
5. prší, a prší, a prší, a prší, a prší ... // 6. deti kvetov v popredí už aj na našej škole

Ahojte!
Ak tento výkend vyjde počasie (čo znamená že sa bude dať vyjsť von bez toho aby ma vietor odfúkol o desať metrov ďalej), určite niečo nafotím. Taktiež pozerám hokej a snažila som sa učiť, aj keď tento týždeň bol pohodový, stále nám odpadali hodiny a v stredu sme boli v hvezdárni, kde sme si konečne aspoň trochu pospali.
Fandíte našim? Aj keď sme už prakticky skončili? Ja som verná bielo-modrým (ja viem, je tam aj červená, ale to už neznie tak "cool", haha) dresom fiveever :D

Inak mám už doma tyč tak sa snažím každý deň trénovať. Ak by ste chceli skúsiť nejaký healthy snack, skúste jesť zmrazené hrozno miesto cukríkov, je to vážne mňamka!
Bežím spať, budem rozmýšľať nad tým aká som neschopná blogerka, majte sa!

bye-bye :*

4 comments:

  1. pekné fotky..:) počasie dosť odrádza od akejkoľvek činnosti aj mňa, najviac teda od fotenia..snáď sa to zlepší!:)
    hokej tento rok pozerám po menej, pretože mám toho teraz veľa v škole a taak:D

    http://petrakomarova.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Moc hezké fotky. Závidím ti pole dance, moc jsem to chtěla zkusit, ale u nás je nejblížše až nějakých 60 Km pokud vůbec:(

    ReplyDelete