Wednesday, May 7, 2014

New In: Skinner do it better

 Ahojte!
 Po asi dvoch mesiac sporenia som si konečne zasa mohla ísť urobiť radosť, zasa som do seba dostala príval pozitívnej energie. Presne tak, reč je o nakupovaní. A to je činnosť ktorej som sa úspešne vyhýbala už dlhšiu dobu, navyše dobrovoľne. Ale stálo to za to, a už zajtra budem mať v izbe úplne novú úžasnú tyč, takže poledance sa pomaly stáva mojou každodennou rutinou a taktiež aj veľkou vášňou. V podstate sa toho teraz v mojom živote deje dosť veľa, ale budem sa snažiť všetko rozpísať do viacerých postov, teraz späť k nakupovaniu!
Najprv som si kúpila basic čierne tričko v NewYorkeri, a biele plátenky mám z Humanicu
Taktiež nové džíny (halelujah!!!) z Gate a spolu s Viki sme našli aj túto krásnu tašku z Deichmanu

Tadááá, a sobotňajší outfit je na svete! Čo na to vravíte? Myslíte že sa jednotlivé kúsky hodia k sebe? Kľudne napíšte do komentáru svoj názor :)

V poslednom čase dosť závislačím na arašidovom masle, mohla by som ho jesť na kilá, a už sa mi pomaly míňajú zásoby, haha. Ale keďže som zajtra (zasa) v meste, musím si ho ísť dokúpiť, dúfam že nezabudnem inak to neprežijem!!
Bežím preč, idem sa asi vyspať, haha. V poslednom čase som naozaj unavená. Očakávajte ma už čoskoro s novým článkom, zatiaľ sa tu majte :)

bye-bye :*

4 comments:

  1. Nakoupila jsi velmi krásné kousky a nemůžu se dočkat outfitů! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem, no už aby to bolo! :D :)

      Delete