Friday, June 13, 2014

13th Friday full moon (giveaway)

 Ahojte!

Dnes je krásny deň, "opravila" som si chémiu, bola som na tréningu, svieti slniečko, je piatok 13teho (navyše spln) ... toto sa tak často nestáva!

A preto ideme oslavovať, očakávaná giveaway je tu! Môžte vyhrať červený (aj keď na fotke je skôr doružova) lesk na pery, tmavomodrý lak na nechty a náušnice. Ako?
Stačí splniť dve jednoduché (a stále tie isté a rovnaké) podmienky:

     1. sledovať môj blog (cez google friend connect)
     2. napísať svoj e-mail do komentára
     3. (nepovinné) ako vždy si môžte ďalší komentár pripísať za sledovanie ďalších stránok (facebook, twitter, youtube, instagram, ...)
     4. (nepovinné) ak mi do komentára napíšete nejaký super tip na pesničku, zarátam ho (haha)!

 •giveaway skončí 1.7.2014•

Ako môžte vidieť, dnes som bola na nákupy v HM, kúpila som si ešte pár párov naušníc, vyfotím ich neskôr :) Zatiaľ sa majte, a želám vám veľa šťastia!

bye-bye :*

10 comments:

  1. Super Giveaway :)
    cervena-veronika@seznam.cz

    ReplyDelete
  2. sledujem... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    ReplyDelete
  3. na FB sledujem ako Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    ReplyDelete
  4. sledujem :)
    k.rybovicova@gmail.com

    ReplyDelete
  5. sledujem ;)
    petrakomarova1998@gmail.com
    https://www.youtube.com/watch?v=mtf7hC17IBM <3

    ReplyDelete
  6. hlavackova.katerina@gmail.com
    ten lak mi připomíná ten co měla Hazel v The Fault In Our Stars!! :)

    ReplyDelete
  7. Sledujem a dúfam, že budem mať šťastie v tejto krásnej giveaway :)
    katinka.slezakova2@gmail.com

    ReplyDelete