Thursday, June 5, 2014

hippie inside ♥ur s♥uls

Ahoj!

Ako sa máte? Podľa mňa túto vetu opakujem už v každom článku, ale aj dnes píšem len narýchlo pretože sa potrebujem učiť! Veď počkajte na leto, také slovo ani poznať nebudem, ha!
Zajtra  píšeme z chémie, a na tej písomke mi dosť záleží, dúfam že to ešte vytiahnem na jednotku, aj keď to je asi nepravdepodobné.
Už zasa nemám fotografa, ako vlastne skoro vždy, takže fotky som spravila len narýchlo v mojej izby, čo na ne vravíte? Myslím že to pozadie celkom ujde, aj keď to nie je ulica v NewYorku, ale zúfalé časy volajú po zúfalých riešeniach, haha. Takže tu asi uvidíte viac "Brunčoidných" outfitov!
Dnes mám na sebe novú blúzku aj šortky z Takka (vraj sa do módy vracajú dlhšie strihy, a keďže v šortkách po kolená by som vyzerala až nápadne neatraktívne, zvolila som aspoň kratšiu -aj keď pre mňa dosť dlhú- alternatívu) ktoré som doplnila batohom z Londýna, plátenkami a DIY náhrdelníkom

Bežím bežím učím učím, majte sa tu dobre, pááá

bye-bye :*

5 comments:

  1. Fotky sú super! Ten Bruno na stene bola ak si pamätám veľká pracovná záležitosť z tvojej strany ale určite stál za to! :) Teším sa, keď budeš mať čas písať príspevky každý deň alebo častejšie ako si to robila predtým!!! :) #nothingspecial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) no to teda bol, este stale som leniva ho dokoncit, haha! To aj ja, blogovanie ma bavi a v lete som si to uzivala takze sa k tomu planujem vratit, skoda ze cez tyzden tolko casu nezostane :(

      Delete
  2. úžasný outfit a ten ruksak je topkový! ♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. super outfit :) a suhlasim vak je absolutne super! :)

    ReplyDelete