Saturday, June 7, 2014

Just do it

 Ahojte!

Neuveríte, ale aj keď je sobota, aj dnes sa idem učiť (asi prvýkrát v živote cez víkend - idem na doučko z matiky, naša matikárka to trochu "nezvláda"). Včera som mala skvelý večer, s babami z poledancu sme boli v Brezovom hájiku, kde sme si urobili aj fotky na tyči a viac sme sa spoznali. V poslednom čase stále cvičím, ak nie na tréningu tak doma, na tyči, na steperi a začína ma to baviť. Veď by som so sebou aj tak už mala niečo robiť, haha! Tak, to je asi všetko, mám naplánované ďalšie fotenia (teda plánovanie je ešte v stave nemáme čas a nevieme kedy pôjdeme, ale už niečo plánujeme) takže možno budúci víkend by som mohla mať nejaké nové fotky, a asi pribudnú aj fotky z poledancu. Zatiaľ sa majte!

bye - bye :*

3 comments:

  1. Ta první fotka je suprová :) někdy bych taky chtěla pole dance zkusit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) určite skús, je to super šport ktorý asi nikdy neprestane baviť a pokrok cítiš už po týždni!

      Delete
  2. Je super, že ťa to takto začalo baviť! Ja by som to vyskúšala tiež, ale akosi neviem no. :)

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete