Monday, June 2, 2014

New In: Summer calling


Hola!

Dnes sme sa neučili, namiesto toho naša škola usporiadal súťaž Golianko má talent (kde vyhrali so spevom moji spolužiaci!), čo bola skvelá príležitosť zasa sa poobzerať po obchodoch.
A tak dnes pridávam ďalší článok, kúpila som si nové plavky a skvelý lak, po ktorom som už dlho pokukovala v Avone, dnes som ho našla o polovicu lacnejší v DM!
Zajtra zasa píšeme z bioly, idem sa učiť!
Inak som včera skončila na poledanci lvl2, takže o nejaké dva týždne môžte čakať aj fotky :) včera som bola na troch tréningoch (poledance, flyfit a flexi) takže mám všade modriny, svalovku na bruchu a neviem sa prehnúť v chrbte! Bože ja to milujem, neviem si predstaviť že by som tam už nemohla chodiť :3
tak sa zatiaľ majte, napíšte či sa vám veci páčia, ak máte akékoľvek otázky, pýtajte sa!

bye-bye :*

2 comments:

  1. No pozor pozor tieto hejty na Avon, v Avone to bol iný, preto drahší! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :'D :'D :'D jasne jasne je mi to uplne jasne, Avon je najlepsi! Tam keby si ho kupim urcite mi z nechtov este mesiac nezleze! Avon 9ever! :D

      Delete