Sunday, June 8, 2014

Party like it's 60's

 Aloha!

Fotenie, ktoré som vám sľúbila na budúci víkend, sa mi ta nejak podarilo zariadiť už včera, a do výsledku som sa priam zamilovala ♥ Fotky s retro nádychom na červenom bicyklíku pri dodávke ako zo Scoby-dooa, to je priam dokonalosť! haha, veď ja sa aj sama pochválim! Dnes toho mám veľa, musím ísť na tréning kde zasa zabijem polku dňa a potom rýchlo domov prepisovať chémiu, dúfam že to do polnoci stihnem, uf! Tak sa zatiaľ majte, ja bežím do sprchy, včera som to tak nejak ani nestihla, keď som prišla domov spadla som do postele a spala, haha! Majte sa krásne, užite si (konečne!!!) teplo, ale zasa nie až moc, nie že sa spálite ako ja minulý rok (vyzerala som ako rajčinka, ešte aj taká guľatá)

bye-bye :*

5 comments:

  1. boží fotky a úplně úžasný brýle a kolo! tenhle retro nádech mám ráda :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  2. úplne super fotky!!! ♥

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Parádní fotky! :O Je to super!

    ReplyDelete
  4. 8 fotka zo spodu je najkrajšia najviac sa mi pači:)) super fotky a okuliare sa ti riadne hodia

    ReplyDelete
  5. vaaau úplne krásne fotky! máš nádherný úsmev ;)
    http://petrakomarova.blogspot.sk/

    ReplyDelete