Wednesday, June 25, 2014

White skirt (how to wear)

Hola! Som tu! V pondelok som bola v divadle na Testosterón (zo začiatku nudné, no od druhej polovice naozaj skvelé predstavenie, určite si pozrite!), no a nejak som foťák zabudla doma, takže fotky nemám (ospravedňujem sa)
Už dlho si chcem kúpiť nejakú midi skirt, a tým, ktorý na ňu ešte neprišli na chuť, prinášam aspoň malú inspiration ♥ enjoy!
 Ja osobne som si zamilovala all white combináciu, viem si k tomu predstaviť nejakú flower headband, a môže sa ísť na shooting! Pôsobí to jemne a dievčensky, čo poviete? :)
 Ale taktiež je to pekné aj v čiernom prevedení, i keď viac elegantné. Takúto kombináciu by som si obliekla niekam do klubu.
A netreba sa báť ani farieb, je predsa leto, treba kombinovať! Navyše taká vkusná košieľka zakryje všetky nedostatky, čo je pre mňa veľké plus.

Čo na to vy? Páčia sa vám tieto kombinácie, alebo by ste zvolili niečo úplne iné? Kľudne mi nechajte vedieť v komentároch.
Majte sa pekne, ďakujem za čítanie postu (y)

bye-bye :*

P.S.: toto je môj 400tý príspevok na blogu (y) to chce oslavu!

No comments:

Post a Comment