Wednesday, July 2, 2014

light up my mind [+giveaway winner]

Aloha!

Ako sa máte? Včera sme boli so Zuzkou fotiť, a konečne -po mesiaci- mám fotky aj z poledancu, ktoré pridám zajtra. Prázdniny mi začali veľmi dobre, užívam si to -až na to že vždy vstanem o piatej- ale asi by som ich brala aj o mesiac kratšie, haha
Všetci mladí ľudia začali chodiť na brigádu. Minulý rok som to tak ešte nevnímala, pretože na to nikto z nás ešte nemal vek, ale teraz, keď sa niekoho spýtam či pôjde von, každý pracuje. A ja som najprv chcela tiež, ale zmenila som názor. Ľudia nepracujte,pokým nemusíte! Užívajte si voľno, spite do dvanástej a domov sa vracajte až ráno, lebo to za to nestojí. Pokým máte peniaze od rodičov, žijete život ktorý vám každý závidí, tak si ho nekazte!
oukej, filozofické myšlienky vybavené, idem opäť potichu trpieť -to skoré ranné vstávanie mi neprospieva-

Na fotky som zvolila len jednoduchý outfit, sukňu som mala aj na konci školského roka, len s čiernym cropp topom so špagetovými ramienkami. Myslím že to netreba komplikovať a touto all-white kombináciou nič nepokazím. Čo myslíte? Páčia sa vám fotky? podľa mňa majú taký jarný nádych.

A to na čo všetci čakáte... výhercom giveaway je...






Gratulujem výherkyni, budem sa balíček snažiť poslať čo najskôr.

bye-bye :*

7 comments:

  1. Ten outfit je naprosto božskej, ta sukně! Miluju tyhle '''výřezy'' :) a fotky jsou nádherný :)
    A děkuju moc, mám z toho hroznou radost! :)))))

    ReplyDelete
  2. tá sukňa je parádna!

    http://3znitry.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. tá sukňa je proste dokonalá!:)
    parádne fotky ;)
    http://petrakomarova.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Aj ja by som chcela brigádu, ale u nás od 15 iba na známosti berú :/ nabudúce leto ale na 100% mať nejakú budem, musím! A s tvojou filozofiou nesúhlasím, mne už je trápne pýtať si stále peniaze od rodičov :D a musím sa dopredu nejakým štýlom pripraviť na neskorsiu pracovnú dochádzku :) a brigáda je podľa mňa v našom veku super vec! :D to je moja filozofia :) outfit fajnotka, vidím, ze all in white postihlo už aj Slovensko

    ReplyDelete
  5. Uchvátila mě móda krátkých trik! Moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  6. Krásny outfit!! sukna na jedničku !! Wau !!
    Čo sa týka tvojho názoru na brigady a uživania životu tak môj je asi taký že keby poviem mamine že prídem domov ráno a ešte aj aby mi dala peniaze tak by ma asi vyhnala z domu :D A celkovo pýtať si peniaze od rodičov mi je trápne. Chodím do roboty a popri tom si užívam prázdniny naplno takžemi to vyhovuje :) trochu práce nikoho nezabije:)

    ReplyDelete
  7. Moc pekné.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete