Sunday, July 27, 2014

LJonthego: abroad - Zoo Zlín

 Hola!
 Takže, ako som už spomínala, včera (teda v Sobotu) som bola aj s celou famíliou na výlete v Zoo, ktorá sa nachádza na Morave v Česku.
 Ak by ste hľadali nejaké miesto kam vyraziť, tak toto vám jednoznačne odporúčam!
 Očarí vás tematickosť Zoo rozdelená na kontinenty, sú tam rôzne súťaže pre deti, lanové centrum, krásny zámok v strede areálu a obrovský pozemok. Dokonca tam môžete platiť eurami.
 ale teraz k tej hlavnej veci. Môžete sa prechádzať pomedzi zvieratami! nepozeráte sa na ne spoza klietky, ale ste rovno pri nich. Je to úžasný zážitok (aj keď občas trochu strašidelný)
 Ja som si to tam užila a určite by som išla zasa. Aj keď po pár hodinách s,e všetci boli unavení. Predsa len, prejsť tých pár metrov v Bojniciach kde je všetko nakope, a taký kusisko v Zlíne je niečo celkom iné. Ale poporechádzate sa tam kvalitne. ľudia čo niekedy bývali v tom Zámku mali pohybu až až!
 je to naozaj super byť v blízkosti tých zvierat, môcť ich pohladkať a dotknúť sa ich (aj keď to by som radšej neskúšala)
 Tak, zatiaľ sa tu majte. Dnes som mala celkom rušný deň, vstávala som skoro ráno aby som mohla ísť na tréning a prišla som domov o štvrtej. Teraz idem zjesť niečo ovocné, vidíme sa neskôr. Snáď tie fotky už raz so Zuzkou nafotím.
P.S.: pozeráte AHS? Ja som minule začala a ten serál je naozaj divný. Ten kto ho vymýšľal musel byť vtedy zaručene na tripe!

bye-bye

5 comments:

  1. Bola som tam už dva krát a je to tam naozaj krásne. :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  2. V Zlíne som bol a je to tam super, išiel by som zas jak som pozeral fotky:)

    ReplyDelete
  3. Hele já jsem tam byla v sobotu také, škoda že jsme se nesetkali :/ Jinak moc povedené fotky

    ReplyDelete
  4. Muselo to tam byť skvelé, asi si spravím s priateľom výlet tento víkend :)

    ReplyDelete
  5. Wow, dokonalosť :-O Stiahla som si tú fotku papagájov a mám ju ako pozadie na tablete, dúfam že to nevadí xixi :-D

    ReplyDelete