Thursday, July 24, 2014

love what you do, do nothing

HOLA! som tu opäť, fotenie so Zuzkou sa presunulo na sobotu (asi)
Chcela som vám odfotiť moju novu blúzku v akcii (a to doslova), pretože som sa do nej úplne zamilovala! Je neskutočne pohodlná a vzdušná, cez deň mi v nej nie je teplo a v noci mi nemrznú ruky. 
Začala som zasa trénovať, a napriek samým modrinám ktoré posiali moje telo ako kvety na lúke (mám poetickú chvíľku) si to nesmierne užívam! Popravde som sa na tie modriny už celkom tešila, haha. Navyše som si zvýšila náročnosť takže namiesto dvoch hodín mám teraz do týždňa tri, a pokiaľ mi to financie a čas dovolia, chcela by som to zmeniť až na štyri. Ale to sa uvidí neskôr.
Kejtin balíček už poslušne čaká na stole, len na to aby sa zaniesol na poštu k čomu sa nejak stále neviem dokopať! Ale už o chvíľku! Sľúbila som do nedele tak to dodržím aj cez mŕtvoly! (už sa vidím ako sa budem v pondelok ospravedlňovať, haha)
Titeo prázdniny si inak celkom užívam, síce tento rok nejdeme na žiadnu dovolenku (práca Satana!!!) ale som stále obklopená mojimi priateľmi a oproti minulému roku som so spolužiačkami, je to pre mňa obrovské plus, neviem čo by som robila doma!
Taktiež sa snažím stále vylepšovať blog a skúšam nové dizajny, no tak nejak sa vždy vrátim k starému a poviem si že som s ním po toľkej robote čo som doň vtedy vložila celkom spokojná. Navyše ani nemám žiadnu inšpiráciu, takže zajtra asi budem bádať (to slovo je priam dokonalá) po internete a spravím pár výskumov)
Majte sa dobre moji milí, ďakujem že čítate môj blog, bez vás by som tu nebola!

1 comment:

  1. To jsou úžasné fotky, Moc se mi líbí ta blůzka. :)
    www.enarastyle.blogspot.cz

    ReplyDelete