Saturday, July 19, 2014

Summertime chime

Hola! Ako sa máte ľudkovia? 
Včera som po dlhom čase bola zasa konečne na tréningu, nie je nič lepšie ako vidieť moje nohy zasa posiate modrinami, haha. Inak som bola na malých nákupoch, mala by som si pretriediť skrine. Chcela som (konečne) odložiť zimné veci, ale v takmto počasí sa to neoplatí. Navyše mám dosť veľkú dilemu, pretože som dospela k rozhodnutiu nosiť už len sukňoidné veci! Žiadne nohavice, šortky, nič čo by malo dva otvory na nohy! hahaha (samozrejme topánky nosiť budem!) a tak teraz rozmýšľam a rozmýšľam a kupujem nové sukňe a veci na zimu. 
Práve teraz by sa mi zišiel hnedý kabát. Presne taký istým ako som videla včera v Mangu. Bože daj mi peniaze nech si ho môžem kúpiť! hádam počkám do narodenín a potom sa uvidí.

So Zuzkou sme inak plánovali ďalšie shootingy, čakáme na priaznivé podmienky (tým myslím deň kedy nás lenivosť opustí), ale niečo môžte očakávať už vo veľmi blízkej dobe.

Ospravedlňujem sa Kejt, ktorej som ešte stále neposlala balíček s výhrou. Ak toto čítaš, vedz že ten deň sa už nenávratne blíži! Ale dosť vtipov, sľubujem že do budúcej nedeľe to určite vybavím!

Zatiaľ sa majte, užívajte si prázdniny
bye-bye :*

2 comments:

  1. Ta sukně je božská a kimono taky! Jinak mám taky období, kdy chci nosit jenom sukně a šaty! Haha, těším se na onen osudný den! :D
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  2. Nádherná sukna :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    ReplyDelete