Tuesday, August 12, 2014

blog update 120814 #instagram vol.3

1. & 2. & 3. & 4. keď už som mierne pred krachom, aspoň sa v pekných veciach odfotím
5. cigy a chlast, sme hustééé (nevarte piko deti!) // 6. my bitchees na žúrke
7. ráno po prebudení // 8. tesne pred spaním (selfies vždy a všade)

Hola!

Dnes mám trochu smutnejší deň, pretože sa nám asi do konca leta zrušia tréningy, a mne potom nezostáva nič iné len trénovať doma (čo nie je až také super ako som si predtým myslela) Hlavne mi to bude chýbať takže si asi budem platiť openy a skrachujem už nadobro! goodby money, XOXO SYS
Inak stále pobehujem po obchodoch a skúšam si vecim fotím sa v nich a dostávam sa do väčšej a väčšej depresie že si ich nikdy nekúpim, haha. Chcelo by to robotu. Nejakú nenáročnú a dobre platenú. Veľmi dobre platenú!
Oukej, takže... idete na to
som otvorená všetkým nápadom, poraďte mi ako zarobiť
V poslednom čase som veľmi motivačne naladená a snažím sa všade rozdávať múdre rady a dobrú náladu (just joking) aj keď si to nikto nevšimol, haha.
Každopádne,
dúfam že v skorom čase nečo nafotím, kúpim si dobrú knihu, pôjdem von s Aďou a vyriešim (alebo sa vyriešia sami) si všetky problémy)
Majte sa, mám vás rada, a nezabudnite že ďakujem za každého jedného čitateľa :*

P.S.: práve som si uvedomila, že som najhorší človek na svete. Áno, ešte stále som Kejt neposlala jej balík. Nezabudla som, proste nebol čas (aj keď to nie je výhovorka)... ani sa netrúfam povedať kedy ti ho pošlem, ale pracujem na tom (nebite ma ľudia)

No comments:

Post a Comment