Saturday, August 2, 2014

 Hola! Dlhšiu chvíľku som sa neozvala.
Bolo to pre to, že som od utorka bola u tetyna prázdninách. Okrem iného sme boli aj na "menších" nákupoch v Terranove, a poviem vám, tam teda majú zľavy! Toto sú moje najnovšie úlovky (i keď polka z nich pochádza z tetinej skrine - triedila veci), nejak už ma posadla jesenná horúčka a teším sa na zimu. Predsa len, čľovek má vtedy oveľa väčšie možnosti v obliekaní (a samozrejme vo fotení outfitou, iba že k tomu treba fotografa, fňuk)
Najviac sa teším na narodeniny, darčeky mám vybraté už teraz a tak len (ne)trpezlivo čakám na môj kúsok (možno) módneho (možno) šťastia
V poslednom čase mi v hlave dosť vŕta otázka vysokej. Robila som menšie prieskumy, a viem ktorým smerom by som sa chcela uberať. Síce ma to čaká až za tri roky, no keď vidím všetky požiadavky, pozadu som už teraz. Tak nejak mi to otvorilo oči a tak by som sa chcela škole a blogu začať naplno venovať a nerozptyľovať sa ničím iným. Uvidíme pokým mi to vydrží, haha
No na mojom zozname priorít sa na prvom mieste neurputne drží jedno slovo (z ktorého už mám nočné mory) a to schudnúť. V tejto dobe sme stále "terorizovaní" obrázkami chudých dievčat a obrovskými salvami nad nimi. A keďže som už ten fašn bloger snažím sa udržať krok s trendom. No, možno sa už raz aj moje úsilie naplní. Ale to by som nemohla byť tak lenivá

občas som dokonca tak lenivá že som lenivá byť lenivá

Majte sa pekne, idem jesť, trendy počkajú, haha.
ďakujem že tento blog čítate, bez vás by to predsa nebolo vôbec ono!

2 comments: