Saturday, August 9, 2014

Furrrby

Hola!
Včera sme so Zuzkou trochu fotili, a i keď sme viac fotiek nestihli, nájdu sa medzi nimi (snáď) aj nejaké dobré. Inak sme potom boli ešte na oslave babkiních menín a skvelo sme sa včera večer zabavili.
V poslednom čase sa tak nejak stále nudím doma, neviem nájsť nič čo by ma bavilo tak som sa vrátila ku knihám, a čítam ich všetky do radu! No po chvíli to môže byť celkom zábavné, zistiť čo za "veľdiela" som ako malá čítala, haha.

Zatiaľ sa majte pekne, ešte sa vidíme 
ďakujem za čítanie!

1 comment:

  1. Mne sa stáva, že keď knihu prečítam ešte ray keď som teraz "dospelá", tak zistím, že ju chápem úplne inak ako keď som ju čítala pred 5 rokmi. Je celkom sranda ako sa časom mení a rozvýja ľudské myslenie.
    Krásne fotky, topánočky také by som brala hneď. :)

    http://youtu.be/e1JfEJu6dgs

    ReplyDelete