Sunday, August 17, 2014

in a barbie world

 Hola!

V piatok sme boli na havajskej párty (o tom ale neskôr, čakám na fotky) a tak u mňa prespala Zuzka. No nebola to skvelá príležitosť na menší shooting? A tak vznikli tieto afektované sladučké ružové fotky s Barbie nádychom, ktoré som si, popravde, úplne zamilovala! Čo na ne vravíte vy? síce mi k dokonalému looku chýba ofina, ale nad nejakou som začala premýšľať... kto vie ako by som vyzerala
Už len dva týždne! Och ľudia, ako to ide rýchlo. Čo len budeme v tej škole robiť?! Učiť sa?!
Zajtra (možno) konečne po mesiaci zasa uvidím Aďu, máme proste zaneprázdnené životy. 
Zatiaľ sa majte, keď budem mať fotky z párty čo najskôr vám o tom napíšem, možno urobím nejaké video.

Ďakujem za čítanie <3 span="">

5 comments:

  1. Ahoj :) .. velmi ti to pristane, strašne zlatá si :) :O .... inak, ty chodíš na Golianko ?

    ReplyDelete
  2. Ahoj :) Můžu se zeptat odkud máš batůžek? :) Je úplně úžasný <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :) ten je z obchodíku v Londýne kde som ho kúpila minulý rok :)

      Delete