Saturday, August 30, 2014

School Project: 1st day outfit #2

 Hola!

Už o chvíľku to začne. Je to nespravodlivé, mali sme predsa tak málo času užiť si to a už zasa to začía? viem, viem, škola je hrôza. Ešte že nás boh obdaril nákupmi. Škoda len, že na peniaze už nemyslel. A preto pri tochtoročných kandidátov na môj prvoškolský outfit takpovediac recyklujem. 
Nejak som ani nerozmýľala nad tým čo si obliecť... až teraz, a tak som sa pohrabala v skrini.
A keďže mám staro-novú vestičku, rozhodla som sa ju použiť ako základný kúsok. V prvom outfite som pridala jednoduché čierne maxi šaty a lity. Obľúbené náušnice a môže sa ísť.
Druhý outfit je taká klasika: tričko a jeany. Samozrejme vestička, a biele sneakersky ku ktorým som potom kombinovala doplnky. 

Tak čo poviete, ktorý je lepší? teším sa na vaše názory :) 
Inak by som si mala ísť dokúpiť veci potrebné do školy. S mojimi zošitmy to zasa vyzerá tak isto, a teda vôbec. Ja si radšej vždy zvolím variantu píš-na-to-čo-ti-príde-pod-ruku! Uvidíme ako sa mi táto "metóda" zíde pri mature, haha :D Ale keďže aspoň zo začiatku roka sa každý snaží byť podstivý, ako slušné dievčatko som si kúpila karisblok. Neviem ako vy, ale ja sa z týchto vecí vždy veľmi teším a neskutočne ma baví triediť všetky zošity a perá. Takže nakupovanie do školy je pre mňa tak trochu "relaxačný raj". Dlho som už nič nenafotila, dúfam že budem mať viac príležitostí, lebo práve teraz ledva viem kde sa nachádzam, je tu toho veľa čo si premyslieť a aj keď som doma pred telkou stále sa cítim ako v obrovskom zhone kde ma čaká kopa povinností ktoré ma priam zavalujú a ja som ani nezačala!

Tak rada by som len tak niekam odcestovala... Preč odtiaľto, kľudne aj do nejakého pralesa, len aby som si oddýchla. (aj keď, tajomstvá chrobačej kuchyne ma až tak nelákajú!)

Tento týždeň som strávila viac-menej v kuchyni, brat má dnes 10 rokov a tak pečieme a pečieme... Och, čaro rodinných osláv... (to teda vôbec nie, radšej keby žiadna oslava nie je!)
Inak by som chcela zasa zájsť ku kaderníčke a vlasy si ešte nechať skrátiť, uvidíme.

Zatiaľ sa majte, budem sa snažiť častejšie prispievať, ďakujem za prečítanie :)

1 comment:

  1. Ahoj,

    pozývam Ťa ku mne na blog , kde práve prebieha GA o pekné ceny- kozmetika+šperk:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    ReplyDelete