Thursday, September 4, 2014

1st day outfit

Hola!


Ako prežívate školské obdobie?
Toto je môj outfit na prvý deň, nakoniec niečo celkom iné než som mala naplánované, pretože v ten deň naozaj neskutočne pršalo! Aspoň že teraz sa už vyjasnilo a slniečko nám krásne ohrieva namodro nafarbený nástroj mučenia v podobe školských lavíc, hurá!
Ale zatiaľ potichu trpím, ešte nie až tak veľmi, oficiálne sa začneme učiť až od pondelku. 
Práve teraz už len rátam minúty do môjho odchodu, 1. októbra idem totižto do Talianska (znovu hurá, tentokrát nie ironicky) a tak veľmi sa tešííím!

Asi premenujem každý príspevok na dni zostávajúce do odletu, ak sa mi podarí budem tam fotiť úplne všetko! :)

Dnes sme inak fotili len naozaj narýchlo, chcela som vám totižto odfotiť môj nový šál ale bolo neskutočné teplo, a tak nám ani fotky celkom nevyšli. Aby som ale zasa nebola nečinná, vybrala som štyri "najlepšie", takže čo vravíte? nechajte mi váš názor v komentároch, ďakujem za prečítanie :)

7 comments:

  1. velmi povedený jednoduchý outfit, moc ti to sluší a ten šál je božský :-)

    ReplyDelete
  2. Teším sa na fotečky z Talianska, ja som bola minulý týždeň, kam presne ideš? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ako bolo? :) ja idem na Siciliu :)

      Delete
  3. Tie lity :O nebolia ta z nich nohy? tiez som rozmyslala nad kupou, ale bojim sa, ze to nezvladnem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nebolia :D aj ked na dlhsie nosenie ich neodporucam, je to skor len imidzovka :D

      Delete
  4. Mne sa to nepáči, na prvý školský deň by som si predstavovala niečo slávnostnejšie, aj keď chápem, že počasiu nerozkážeš

    ReplyDelete
  5. Ahoj Timi, krásny outfit, topánky sú neskutočné! :) a pýtala si sa ma na cheerleadering, nábor bude 14. a 28 septembra, budu plagaty s bližšími info. tak potom ti poslem :) dúfam, že prídeš, bola by som rada a zavolaj aj nejake kamarátky :))

    ReplyDelete